Rabu, 5 Jun 2013

entah lah apa yang aku merepek kali ni???

Assalamulaikum wbt kepada pembaca blogger yang setia kali ni . Saya tak tahu nak cakap apa kali ni ?? hmmmmm ??? Hah !!! Isnin lalu saya ada pergi ke PJ (petaling jaya) saya ke syarikat ELKEN . Saya pergi sana pun temankan mama saya je . hmmm . Saya rasa ramai tak tahu pasal ELKEN kan??? Hah !! saya nak promote sikit pasal ELKEN tu ?? Memandang kan saya tak tahu nak cakap pasal apa , saya cakap je lah pasal ni . hehehe . Ok , ubat spirulina korang tahu tak ??? ubt yang warna hijau mcm rumpai laut tu ?? hisshhh nak gambar ke kang saya bagi masuk baru ang semua tahu .. hehehehe . Okk dulu saya benci sangt ambil ubt tu sbb rasa dia langsung tak sedap pahit . Tapi bila saya makan lain macam tau , so masa pun berlalu saya mula tengok perubahan di muka mak saya tak mcm sebelum ni . oh mak saya pun ambik gak ubat tu . Saya pun tanya lah mak saya~~ "mak , mak makan apa mak ?? sampai muka mak lain macam je hari ni tak mcm selalu ??" mak saya pun ckp dia makan spirulina . saya pun tak percaya lah . saya diam je . okk . seminggu pun dah berlalu . Saya masih gak ambik ubt tu tapi jrang mkn sbb saya bagi adik saudara saya makan umur dia baru 1 tahun . Saya balik je dri sekolah saya carik lah ubt tu .. Saya tunggu lah mak saya dari kerja , saya tnya mak saya mana ubt tu ?? mak saya kata "tu hidayah makan 100 biji !!" saya terkejut lah juga sbb banyak giler tuu ?? sampai dia pengsan sbb ubt tu i mean dia tertidur . hahahaha . 5 hari kemudian saya tengok kulit adk saudara saya tu lagi halus daripda saya . erghh geram lah juga sbb dia habiskan ubt aku tu !!!!!!!!!! erghhhhh !!! Alhamdulilah akhirnya saya terjebak dalm dunia elken tu ... biar pun agak jakun sbb seusia muda saya ni kena paksa masuk bende pelik-ii yg untk kebaikan kita . heheehe . siapa nk ubt tu boleh search lah fb saya okk .:) https://www.facebook.com/lolliipoopp?ref=tn_tnmn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan