Isnin, 17 Jun 2013

Selamat Hari Persahabatan Sedunia :*

Assalammualaikum w.b.t . yang pembaca blogger ni yang sentiasa celik di sini . Kita amat bangga dengan korang . Wahhh gitu ! Haha lek lek !

Hahh , hari ni right ! Yang bertarikh 17 JUN 2013 pada hari ISNIN yang bersamaan hari persekolahan :) Huhu ! Kita nak ucapkan SELAMAT HARI PERSAHABATAN SEDUNIA ! Urmm , dah berapa tahun , hari , bulan dah rapat dengan dia orang ni haa ?! Tidak terkira langsung . Hushh... Dasyat ! Haha . Kepada Ina , kita nak minta maaf kepada kau sebab kalau tersalah bahasa ke , bergurau kasar kan hee ... Kepada Tiela , Kita pun nak minta maaf kalau pernah sakitkan hati ke , pernah berkasar ke , marah ke ? hehe ... Kepada Iffah , kita mahu minta maaf kepada mu heee , mana lah tahu kan masa kita berkawan ni kamu macam tak puas hati dengan kita apa kan . Tak tahu lah kan Bak kata orang ' HATI ORANG , MANALAH TAHU ISI HATINYA ' Kepada Aina , Farah kita orang tak lupa kan dekat korang keh . Kita orang punya memory brain kuat . Jangan Risau . Haha .

Huwaaa !!! *menguap comel * ~ Sampai di sini sahaja lah kita nak cakap . Ngantok sesangat . Malam sudah menjelma . Bye . Assalammualaikum :D

Post By : Kak Jenab a.k.a Biela !! *Tembam*


Tiada ulasan:

Catat Ulasan