Ahad, 17 November 2013

DAH LAMA TAK JENGUK BLOG...ada sedikit cerita sepanjang tidak bukak blogg ni..

Assalamualaikum wbt and hey guys...

dah lama rasanya aku tak bukak blog ni..maklumlah busy kan , nama pun budak sekolah... hahaha... :D .. okk sepanjang aku tak bukak blog mcm-mcm berlaku pada diri aku ngn kawan-kawan aku yang lain.. ada sedikit pertelingkahan di antara kami semua atau lebih dikenali salah faham .. so mcm mana nak mulakan sebab aku tak tahu yang mana satu betul... okk yang aku ingat selepas aku ckp ngn bielah *JANGAN SEBAB 1 KAWAN , KITA SEMUA LUPAKAN YANG LAIN* and esok harinya diaorg dah berperagai pelik.. lagi-lagi kwn kesygan aku nabilah.. aku tak tahu kenapa dia jeling ngn aku , aku tak tahu kenpa dia tak cakap ngn aku... the point is WHRE IS MY WRONG??? UNTIL THEY DONT WANT TO SPOKE WITH ME?? sampai aku pikir bukan-bukan pasal diaorg semua... ummmmm... so aku pun mengambil keputusan jauhkan diri dengan diaorg semua ..aku pergi lepak ngan zielah , myrah and nazwa .. ohh aku lupa lagi satu kwan .. her name is nur athirah najaa... she is a good person.. selalu bagi aku semngat , selalu tolong aku , dan ajar aku speaking sikit supaya aku ada rasa confident... okk balik pada cerita .. hummm..whre are we?? oh pasal my friends.. okk ... aku ada lah jgak lepk ngn diaorg semua tapi diaorg buat aku mcm tak wujud jer kat sebelah diaorg... wehh sape tak sedih kalau member sendiri buat mcm tu... so aku ambik keputusan g masuk kelas awal... aku selalu luahka perasaan aku dekat iffah ngn aishah...tpi diaorg lak busy pasal korea aku apa lgi muka blurr semacam jer.. tapi aku tak kesah..cuma aku pelik apa salah aku sampai diaorg semua tak nak tegur aku??and at the same tima aku ada sedikit masalah famly...normal lah remaja kan...tpi yang aku pikir kat situ hanya allah swt saja lah yang tolong aku.."YA ALLAH KAU OLONG HAMBA MU INI , YA ALLAH YA TUHAN KU..." hanya dengan doa saja yang mampu aku luahkan waktu itu... everythings is changed bila final exam dh nak tamat... time tu mula nak cuti sekolah and hampir masuk depavalli time... pada waktu tu aku tahu time tu hari jadi nabilah ngn farah farzana... hummmm aku nk wish sangt2 kat bielah time tu tpi kebodohan aku mengambil keputusan aku post dekat facebook yg birthday semua.... hummmm ... tpi time tu lepas hari jadi farah farana terus nabilah tegur aku.. hahaha aku rasa time tu mcm-mcm nak marah dia ada , nak menangis , nak membebel kat dia... everything ... sama lah mcm natiela... mmg lah pepatah ada kata kawan kita blh tukar bila-bila masa dan diaorg bukan selalu di samping kita ..hanya keluarga yg selalu di samping kita dn tkkan pernah tertukar..tpi sahabt tdk pernah jasa kwn2 mereka sendiri tak mcm kelurga kita sendir... sikit punya hal tak nk tolong bukan tak nk tolong lagi tu tpi kita di ejek lagi oleh mereka...kwn ni hanya tempat kita luahkan perasaan kita dan tempat memberi kita semangat..... okk la sampai sini jer lah..tangan tak larat nak menaip lagi..nnti ada masa kita blogg lagi ok...

Assalamualaikum wbt semua dan byeeee...:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan