Jumaat, 31 Mei 2013

Bak Kata Dia ' Akan Tukar Orang Dan Cerita Berlainan ' Orang Yang Dimaksudkan...Saya le tu !

Assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh ..... Salam perkenalan :) Baca tajuk atas ya...Hye , it's me Fatin Nur Nabilah . Orang panggil Biela , Nabilah , Tembam , Bulat , Kak Jenab , Adek Jenab dan lain-lain yang keluar daripada mulut kawan masing-masing malas nak senaraikan , kalau senaraikan pun sampai pagi subuh tak habis kan hehehe ! Saya suka gaya dia orang panggil , bak kata orang muda ' Panggilan Manja ' Auu ~  . Kadang-kadang dia orang panggil nama tatau asal usul daripada mana TAPI  orang idea kreatif ! Btw , saya nak katakan , Tuan blogger ni amat peramah , kadang-kadang baik hati , sempoi dan lagi satu tak boleh lupa pasal beliau , Beliau suka menjerit . Hadoii ! Kalau tiada jeritan dia akan sunyi , kalau ada jeritan dia akan riuh macam pasar malam , atau di sekolah atau di mana-mana sahaja dia berada  :D  Sebenarnya kawan-kawan saya semua ' HYPER ' kalau ada mood lah seperti Iffah , Alminah , Natiela , Aishah , Nasriah dan kawan kami yang sudah tiada di samping kami yang berpindah ke Vokay dan sekolah di tempat lain iaitu Fatin Syakirah ,Aina dan Farah :')  Saya amat merinduinya dia orang itu . Saya sayangkan dia orang seperti adik - beradik kita sendiri . Saya tidak mahu putus hubungan persahabatan dengan dia orang .  Okehlah sampai di sini sahaja saya nak tulis . Ngee !! Alamak dah malam lah pulak . Katil sudah memanggil Babai .. assalammualaikum wbt

                                 Inilah saya Nabilah tu . Bak Kata tuan blogger 'Pipi Tembam'



Post by : Kak Jenab  a.k.a  Biela.... Sekian ! *Tembam*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan