Ahad, 2 Jun 2013

Pasal tembam a.k.a nabilah .

Assalamualaikum wbt semenjak kak jenab handle blog ni kan korang lupa lak kat saya kan . Nak majuk lah mcm ni . Hisshhh . Hahahah . Saya gurau je . Hah ! Saya ada cerita ni , hari tu saya suruh kak jenab buat cerita apa-apa kat blog ni . Tahu tak apa dia kata . "Wehh aku tak tahu lah nk cerita apa kat blog ni " saya cakap lah kat dia "buat je lah cerita papew" . Dia kata ok lah apa lah kan lepas tu boleh pula dia IM kita yg dia tak tahu nak logout kat blog tu . Apa lagi saya pun tergelak lan sampai terguling-guling kat atas katil sbb kak jenab tak tahu nak logout . Hahaha . Adoiiii . Tu lah tau bukak facebook dan twitter je bende lain tak nak cuba lak . Hahaha . Okk lah ina nk try fikir cerita baru ni . Pasal kisah semalam . Hehe . Ada kejadian menarik semalam . Assalamulaikum semua selamat bercuti sekolah yg lain . :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan