Rabu, 29 Mei 2013

my friend forever.


Assalamualaikum wbt semua , baca tak enterance dia tu??? Hehehe dia orang ni semua kawan saya . Saya selalu gaduh dengan kak kiah a.k.a natiela . Hehehe . Dia tu ayu sangat . Terlampau ayu lah . Lalu je cermin mesti kena berhenti tunggu dia sebab nak betulkan tudung punya pasal hahahaha.... Yang pipi tembam tu pula kwan saya dri darjah enam dia tu ada keturunan cina sikit . Dia ni pelik sikit sebab mood dia tapi kami selalu bergaduh , orang kata gaduh manja-manja . Nama dia nabilah . Hahahahaha . Yang hitam manis tu pula kawan saya dari sekolah rendah lagi duli kami tak rapat sekarang kami dah rapat gila ! Dia ni kaki k-pop . Ya allah semua dia tahu pasal k-pop . Saya bukanlah minat sangat pasal k-pop ni tapi kalau drama korea memang ye lah kan . Nama dia iffah . Kami ada lagi satu kawan nama dia aisyah dia tak ada dalam gambar tu sebab dia balik sabah . Hah cerita pasal aisyah dia tu memang otak gila-gila mcam saya tu pun kadang-kadang lah . Kami agak frust sikit dengan perangai dia . Kami semua tak faham kenapa dia sering bertukar angin , kadang-kadang saya takut tegur dia takut sebab kena marah heeee tapi kami sedar kadang-kadang kami sering abaikan dia dan kami juga sering tidak hiraukan dia . Masing-masing ada masalah sendiri tapi mereka tak pernah kisah pasal masalah pun alaa masalah dia orang kecil macam semut tu je hah . Heee tapi saya sering ada masalah . Masalah keluarga , masalah teman lelaki dan masalah konterasi belajar . tu lagi teruk . Tapi adanya mereka ni saya sering diberi nasihat dan memberi saya semangat . Tanpa mereka  hanyut lama dah dan tanpa mereka saya tak ada lah jadi gila sebab masalah sebesar zarah tu . heeee ok itu je kalau nk kenal-kenal boleh tapi bersyarat tunggu kami semua habis sekolah . Hehehehe . Kami ada lagi satu kawan nama dia farah farzana bukn fafau ehh korang dia tu pun sama mcam kami otak gila-gila tapi pemalu . Dia tu kecil molek tau sungguh kawe tak tipu korang semua nnti saya syorkan picture diaorg okkk guys . selamat melihat gambar.. :)
ini nabilah
farah farzana
iffah isham
kak kiah a.k.a natiela si gadis ayu..
gambar aisyah tak ada korang sorry .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan